Nowy patch do Humankind osłabia wszechwiedzące AI

Twórcy Humankind kontynuują rozwój swojej gry, aczkolwiek bardziej stosownym określeniem byłoby tu „naprawianie”.

Patch 1.2.139 przyniósł kolejne poprawki do tej strategii 4X, wliczając w to… ograniczenie wszechwiedzy jednego z imperiów. Chodzi o błąd, który powodował, że nacja zajmująca trzecią pozycję na liście (zwykle reprezentowana przez barwy „fuksji”) wiedziała o wiele więcej na temat działań innych graczy oraz wolnych ludów, niż powinna była. Rzecz jasna, ta de facto omnipotencja dawała państwu ogromną przewagę nad rywalami.

Łatka wyeliminowała również błędy powodujące przymusowe zamykanie gry przy korzystaniu z wbudowanego modułu sieciowego encyklopedii oraz znikanie plików zapisu. Wśród ważnych zmian podano też… przemianowanie gór lodowych (które z jakichś powodów dotychczas figurowały jako „lodowce”) oraz zmniejszenie siły bojowej jednostki morskiej Man of War. Dochodzą do tego pomniejsze poprawki, w tym te związane z lokalizacjami Humankind na różne języki.

Aktualizacja jest nieco mniejsza od tej, która naprawiła niesławny błąd z nieobecną ropą naftową. Niemniej to kolejny krok w stronę ulepszenia Humankind, które zostało przyjęte ciepło, choć bynajmniej nie było wolne od błędów. Zespół Amplitude Studios zapewnił, że pracuje nad rozwiązaniem pozostałych problemów (a zapewne i nad obiecanymi narzędziami do tworzenia modów).

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine


Klemens
2021-09-08 21:18:40